Tuesday, 19 July 2011

ohh lelaki ~~

hey !!
assalammualaikum..
baek larh !! ary ney nak update story yang agak bosan bagi korang..
so sesape yang tak suke just go !!
jangan nak menganjing sangat kat blog aku !!

emm baek larh !! perang meletus lagi !!
heishh !! bosan tahu tak asek nak berperang je !!
tension kepala otak aku ney !!
suke sangat carik gadoh !!
maseh tak paham ?? atau buat2 tak paham ??
yes !! entry ney untuk  my boyfie !!!
kalau tak suke dok diam2..
bak kate aku kat atas tadi jangan nak menganjing sangat kat blog aku ney !!

btw, balek pade entry aku ary ney..
aku tak paham betol dengan perangai manusie yang diberi jantina sebagai lelaki !!!
ego !! pentingkan diri sendiri !! tak pernah nak pikir perasaan perempuan !!
maap ye pade sape2 yang follow blog aku yang berjantina lelaki !!
ceh aku ney !!
ayat nak macam orang hot je..
padahal follower kaw bukan ramai pon !!
setakat 7 orang je pown nak kecoh ke ??
eh lantak larh !!
aku buat blog ney pown suke-suke je..
bukannye nak tarik orang masuk blog aku yang takde pape ney !!
aku ney tak hot macam korang !!
ish tengok aku merepek lagi !!
hey !! ney larh jadinye bile jiwe tengah kacau !!

emm lelaki !!
aku tahu setiap perempuan perlukan insan yang bernama lelaki..
tapi aku maseh tak paham dengan perangai dorang
walaupon aku dah jumpe macam-macam lelaki dalam hidup aku..
hey lelaki !!
ape yang korang nak sebenarnye dari perempuan ?!!
kepuasan seks ??!!
hey lelaki !!
kaw jangan nak jadi bodoh sangat larh an ??
kaw engat dengan kepuasan seks too kaw boleh bangge dengan diri kaw ??!!
don't be stupid larhhh !!
jangan nak pentingkan diri sendiri !!
pikir sikit pasal perasaan perempuan !!

awak, saye bukan tuju bende ney dekat awak..
saye tahu awak macam mane..
saye kenal awak..
tapi saye nak awak pikir perasaan saye !!
bende ney takde kene mengene pon pasal keperluan seks too..
saje je nak merepek jap kat ctoo..
baek larhh.. sabung story tadi balek..
awak buat saye macam anak patung !!
macam saye ney tak bernyawe !!

awak !!
awak sendiri tahu macam mane saye sayangkan awak..
kalau boleh saye taknak hilang awak !!
saye mintak sangat-sangat awak jangan buat bende yang boleh saye tawar hati dengan awak..
saye pown manusie biase macam awak..
saye ade hati !! saye ade perasaan !!
dah macam-macam dugaan saye tempuh dengan awak dalam mase setahun lebih ney..
macam-macam rintangan jugak kite dah lepas!!

awak,
awak tolong larh pikirkan perasaan saye..
tolong jangan jadi lelaki yang ego !!
saye tahu saye selalu berkasar dengan awak..
saye mintak maap sangat-sangat..
tapi saye buat semue too sebab saye taknak awak pijak kepala saye..
saye taknak awak pikir yang saye ney lemah macam perempuan-perempuan laen !!
biar larh awak nak cakap saye ney garang..
saye nak buktikan kat awak yang awak tak boleh pijak kepale saye sesuke aty awak !!

saye tahu awak degil !!
degil sangat-sangat.. keras kepala macam ayah awak..
tapi saye tahu,
sekeras-keras kepale awak too,
awak maseh boleh berlembut dengan saye..
awak tak pernah berkasar dengan saye..
awak tak pernah naek tangan dengan saye walaupon saye tahu awak seorang yang panas baran !!
saye tahu,
orang yang panas baran memang susah nak control diri dorang..
sebab saye sendiri pown panas baran..
tapi saye tak tahu kenape awak boleh control panas baran awak too bile perang dengan saye..
awak selalu mengalah..
awak cakap awak taknak berkasar dengan saye..
awak taknak jadi macam diri awak yang dulu sebelum awak jumpe saye..
sebab awak cakap diri awak yang dulu teruk sangat-sangat..
awak takut saye tinggalkan awak sebab perangai awak too
awak boleh buat semue too demi saye..
tapi kenape awak tak boleh nak jage perasaan saye ??

awk,
awak nak tahu tak ??
saye boleh tinggalkan awak bila-bila mase je sebab awak susah sangat nak jage perasaan saye !!
kalau betol awak taknak saye tinggalkan awak,
awak berubah larhh..
berubah jadi seorang yang bersyukur n jadi seorang yang pandai jage hati orang laen !!

saye taknak hilang awak !!
macam yang pernah saye cakap kat awak,
tolong jangan buat bende yang boleh buat saye tawar hati dengan awak..
saye harap sangat-sangat awak boleh berubah..
tolong larh jage perasaan perempuan..

pesanan ney bukan untuk boyfie aku je..
tapi untuk korang kaum lelaki yang susah nak jage perasaan perempuan !!
n untuk si pendengki pulak jangan nak menganjing sangat ye bace blog aku ney ??
aku tahu kaw sentiase follow blog aku walaupon kaw tak follow aku secare yang sah !!
satu bende aku nak cakap kat kaw..
jangan nak bangge sangat dengan ape yang kaw ade..
memang aku tak kaye macam kaw tapi aku bukan jenis perempuan yang gilekan jantan macam kaw !!
eh da larh !!
kang maken hot pulak kaw kalau kaw tahu aku menganjing kaw kat blog aku ney..
chau dulu..
nanti aku update entry pasal kaw pulak ye ??
jangan risau oke??
aku buat khas untuk kaw !!
:))  :))  :))


No comments:

Post a Comment