Monday, 11 July 2011

jujur dan setia ??

hey !!
assalammualaikum..
ary ney aku rse macam takde mud je !!
mybe sebab si dia kowt !!
emm tape larh.. bebalek pade story aku ney..
nampak tak title kat atas tuh ??
eh aku bukannye nk jiwang2 tapi aku cume nak tanye pendapat korang..


ramai org cakap dlam sesebuah perhubungan perlu ade kejujuran dan kesetian..
baru larh hbungan too akn berkekalan..
btol ke ??
kalu korang tanye aku, aku akan jawab "YES"..


nak taw kenape ??
sebab setahu aku, kite mesti jujur pada diri kita dan pasangan kita sendiri untuk belajar jadi setia..
dari kesetiaan too larh kite akan hidup bahagia..
maybe pendapat korang berbeza dengan aku..
tapi bagi aku kalau kite tak boleh nak jujur dan setia pada pasangan kita,
macam mana hubungan kita nk kekal dan bahagia..


emm oke larh..
sampai cney je larh entry aku..
aku tak tahu nak tulis ape lg..
aku rase down sangat2 !!
ape yg aku bole cakap kat korang,
belajar larh jujur pade diri sendiri dan pasangan korang maseng2..
dan belajar jugak larh setia pada pasangan korang..








No comments:

Post a Comment