buah cempedak diluar pagar ,
amek galah tolong jolokkan .
saye budak baru berblog ,
salah silap harap ditegur .
ceh2 nak berpantun bagai pulak haih !!
salah pulak tuh !!
ahhaha
aku sebenarnye nak buat pengakuan kat korang yang aku ney bukannye pandai "IT" sgt !!
"IT" too bukan bermaksud ibu tunggal oke ??
tp kalu setakat nak godek2 , hack facebook & email korang bole larh !!
ahahaha
korang tgk larh entry aku sebelum2 ney
tunggang terbalikkan ??
ha kan aku da cakap kat korang yg aku ney bukannye pndai "IT" sgt mcm korang !!
aku "berkampung" kat cney pown sbb aku tgk kwan2 aku sume ade blog !!
so, aku pown tanak ketinggalan dalam arus zaman moden sekarang ney ..
karang ade yg ckap aku ney mcam katak bawah tempurung pulak sbb tak tahu arus peredaran mse skrang ney ..
so, aku pown dgn usehe sdaye upaye aku untuk belajar berblog !!
tp ini je yg aku mampu belajar buat mase ney ..
mase aku kat sekolah dlu cekgu aku selalu ckap kat aku kalau kite nak timbe ilmu kne kayuh pelan2..
sebab cekgu aku ckp sikit2 lame2 jd bukit..
so, hasilnye lu org pk larh sndri !!!
:)
No comments:
Post a Comment