Wednesday, 13 July 2011

much better now :))

hey !!
assalammualaikum !!
:))
now aku hepy sangat2 !!
semuanye dah settel..
aku dah buktikan kat dye yg aku tak salah !!
yeay !! :))

hopefully dye bole pikir sendiri yang mane betol yang mane salah lepas ney..
jangan nak judge orang tanpe bukti oke ??
now awak sendiri yang malukan ??
haha  :))
saye bukan nak buruk-burukkan awak dekat cney tapi saye cume bagi tahu bende betol je oke??
:))

btw, awak tak perlu nak mintak maaf dekat saye..
saye tak pernah marah n tak pernah berdendam pon dengan awak..
saye tahu saye tak salah..
now kite da tahu sendiri ape punce semue ney jd kan??
:)) 
saye tak salahkan awak.. saye tahu awak tak boleh terime salah saye..
but now dah terbuktikan bukan salah saye ??
:))
saye tak kesah pon bile awak taknak saye lagi..
tapi saye tetap nak buktikan saye tak salah..
now saye puas hati sangat-sangat !!
:))

saye sayang awak oke ??
lain kali selidik dulu oke sebelum nak marah2 saye..
saye sedey taw bile awak marah2 saye..  :'(
but now saye dah tak sedey2 lagi dah !!
sbb awak dah jadi milik saye balek !!
yeay !!  :))
saye sayang awak ketat2 !!
*mumuaahh !!  hik!! gedik sekejap !! haha
tapi saye maseh tak sangke kan dye sanggop buat kite macam too ??

heishh ade jugak orang macam too zaman sekarang ney..
hey ape pown tak boleh !!
harap2 dye terima larh balasan dye..
bukan nak mendoakan yang tak baek untuk kaw..
tapi aku nak kaw insaf..
jangan pernah buat orang macam too..
tak baek nak pecah belahkan orang oke ??
aku memang betol2 tak sangke oke yang kaw sanggop buat kitorang macam too..
F*** !!
:))
oke baek larh ..
sekarang baru puas..  :))
btw, aku patut ucapkan terime kaseh kat kaw..
sebab kaw da buat hubungan kitorang maken kuat..
tthanx sangat-sangat oke ??
chau dulu !!
bye !!
:)) :)) :)) :))


<3<3<3<3<3<3 muhammad ameshazlee <3<3<3<3<3<3

No comments:

Post a Comment