Saturday, 9 July 2011

dulu dan sekarang

hey !!
assalammualaikum !!  :)
ary ney aku rase macam rajin pulak nak update blog !!
al maklum larh tade ape benda yang nak dibuat..
nak keluar pown takde pkwe !!
eh2 bukan da putus larh !!
tapi si dia sibuk kerja katenye !!
nk kumpul duet masuk minang kate ko !!
ahahah
aku sebenarnye nak story psal kehidupan dan cara hidup aku yg dulu dan sekarang..
memang betol bnyak perubahan yang aku buat dalam diri aku !!
dari seorang yang suke melepak , aku jd seorang yang suke dduk rumah..
dari seorang yg tak pandai masak , alhmdulilah aku da bole masak untuk family dan si dia..
aku berubah bila aku berjumpa dengan si dia !!
dia banyak membimbing aku !!


ney aku yang dulu.. kelihatan teruk bukan ?? so, silakan gelak oke ??


dan inilah diri aku sekarang.. banyak perbezaan bukan ?? mesti korang akan cakap poyo nye larh minah ney..


tp who care ?? aku rasa da sampai masa untuk aku berubah..
takkan smpai tua aku still nk mcm too (merujuk gambar pertama) ??
aku memang da lame berniat nk brubah..
dan alhamdulillah ney larh diri aku sekarang..
aku harap aku boleh kekal dgan imej macam ney..
aku rase bangge bila aku macam ney..
aku da buktikan dekat family aku yg aku boleh berubah..
aku harap semuanya akan berkekalan..
aminnn...
:)



No comments:

Post a Comment