hye !!
assalammualaikum !!
oke baek larh !!
ary ney aku tak tido untuk mase satu ary ..
yeah !!
tersangat-sangat larh awesome !!
mate pown dah macam panda !!
cakap dengan my boyfie tepat pukul 12 mahu tido..
tapi hampeh !!
kalau dye taw, mesty dye bebel tak benti-benti..
ahahahha
btw, bukannye taknak tido..
but mate ney yang tak rase nak tido..
sampai mama aku kate aku ney da macam burung hantu sebab berjage tengah malam..
heishh mama ney..
ade ke cakap anak sendiri burung hantu !!
ceh !!
bagi larh yang comel-comel sikit..
anak mama ney kan comel..
bagi larh yang same waktu dengan kecomelan saye ney !!
warhh !!
statement mintak penyepak gitu !!
ahahaha
dalam pade waktu aku tak boleh tido satu malam ney, mule larh mood gedik plus mood rajin aku datang..
mengemas bilik macam nak rak !!
saket pinggang aku !!
adehh !! :(
rase macam nak raye pulak..
heishh !!
tetibe tengah mengemas tadi laptop aku boleh pulak kene part kat lagu raye..
adoiii..
ney yang membuatkan aku rase tak sabo nak raye !!
mao pakai baju sedondon dengan my love !!
mesty macam pinang dibelah due !!
warhh !!
ayat nak poyo je !!
kalau larh si pendengki-pendengki tengok statement aku ney,
kompom maken bebulu je dorang ngan aku !!
ahahaha
ade aku kesah ??
janji aku tak kacau hidup korang oke ??
kaw nak photoshoot gamba macam mane pown,
nak dressup ala-ala moden ke ,
nak berlagak macam orang bandar ke,
nak maen jantan keliling pinggang pown lantak kaw larh..
ehh !! opsss !!
terlepas sudah !! ahaha
eh sudah larh..
karang aku cakap lebih-lebih, kaw maken benci kat aku pulak !!
nanti tak pasal-pasal keluar pulak statement kaw yang suke sound belakang-belakang too..
lepas too nak sorok wall kaw dari aku konon..
sikit pown aku tak heran oke ngan statement kaw too ??
setakat nak tarek perhatian orang baek tak payah larh weyh !!
bajet hot !!
ha kan aku da mengumpat pepagi ney !!
ceh !! buat tambah dose aku je ngumpat kaw !!
pape pown thanx sangat-sangat sebab buat aku ngan my boyfie gadoh besar oke ??
:))
:))
No comments:
Post a Comment