Monday, 11 July 2011

aku rase down sangat2 !! :'(

hey !!
assalammualaikum..
emm malam ney aku rase down sangat2 !!
sumpah aku rase macam aku da hilang something yang paling berharge dalam hidup aku..
aku sedih sangat bila dye cakap aku da ade orang laen..

emm tak pernah terlintas kat aty aku nak menduakan dye..
sumpah aku ckp aku syg dye sangat2..
aku syg kat dye lebey dari ape2 pown..
aku tanak hilang dye !!  :'(
emm aku cume bole cakap kat dye yg sume ney salah faham..
awak boleh pk sendiri macam mane saye sayangkan awak !!


 awak, saye tahu awak marahkan saye.. tapi saye beraney sumpah cume awak yang ade dalam hati saye !!

emm awak, saye tahu awk tengah mara..
memang mule2 kite gado awk yang buat hal..
tapi saye syg awak sangat2 !!
saye cube lupekan ape yang awak da buat dekat saye..
saye call awak tak jawab..
saye mesej awak tak reply..
saye sedey sangat2..  :'(
saye tahu awak akan carik saye..

oke finally, awak carik saye..
tapi mase too napi call saye..
dye cakap dye tibe2 teringat kat saye..
n then tibe2 awak call..
saye hepy sangat2 mase too..
saye cakap kat napi nanti call saye balek sebab awak call saye..
napi banyak bagi nasihat dekat saye..
dye suruh saye jage awak baek2.. dye suruh saye jage aty awak..
n dye suruh saye janji dengan dye yang saye takkan gado2 lg dengan awak..
dye suruh saye jangan kongkong hidup awak lg..
oke saye janji dengan dye..
tapi dalam hati saye, saye cakap saye tak boleh..
saye tak boleh biarkan awak bebas !!
saye taknak hilang awak !!
saye sayang dekat awak !!
sayang sangat2 !!
saye taknak hilang awak lagi macam mane saye hilang awak sebelum ney !! 
:'(

bile saye angkat je call awak, awak tanye saye gayot dengan sape??
tapi belom sempat pon saye bg tahu, awak cakap awak takkan carik saye lg..
:'(
awak teros letak call..
:'( sumpah saye sedey sangat !! :'(
bile saye call balek, awak tak angkat..
banyak kali saye call awak tapi awak tetap tak angkt jugak..
awak, awak tahu tak yang saye sayang sangat2 dekat awk ??!!
saye taknak hilang awak !!
:'(

finally, awak angkat jugak call saye..
:)
saye rase lege sangat bila awak angkat call saye..
too bermaksud saye maseh ade peluang nk jelaskan perkara sebenar..
:)
tapi bile saye cakap napi yg call saye, awak tak percaya..
awak cakap bukan napi yang call.. awak cakap saye da ade orang baru dalam hidup saye..
emm sumpah !! saye sedey sangat2 bile awak cakap macam too dekat saye !!
:'(

awak cakap awak takkan carik saye lagi !!
saye terpaku !! saye menanges !! :'(
saye cube pujuk awak tapi awak degil !!
awak tetap cakap saye da ade pengganti awk..
awak !!
awak sedar tak ape yang awak cakapkan ??
:'(
emm baek larh.. saye tahu tak mungkin awak akan maapkan saye..
tapi saye berany sumpah cume awk je yang ade dalam aty saye !!
:'(
sampai bile2 pown awak tetap akan jadi sebahagian dari hidup saye !!
saye give up !!
saye mengalah untuk kebahagiaan awak..
:'(

tibe2 awak call.. awak tanye saye betol ke saye sayang kan awak ??
awak !!
berape kali saye nak bg tahu awak saye sayang sangat2 dekat awak !!
saye sanggop buat ape je untuk awak..
awak cakap awak nak saye jadi tempat mengadu awak lagi..
awak cakap awak taknak hilang saye..
awak cakap awak sayang saye sangat2 !!
saye hepy sangat bile awak cakap macam too !!
:)
emm tapi.. :(
saye mintak maap..
saye tak bole terima awak lagi..
:'(
saye sedey sangat bila awak tak percayakan saye..

emm tape larh awak..
biarlah mase dan jodoh yang tentukan hubungan kite..
insyaallah kalau awak memang untuk saye,
kite tetap akan bersatu..
tapi kalau awak bukan untuk saye, saye doakan kebahagiaan awak..
cinte perlukan pengorbanan..
dan sye sanggop berkorban ape je untuk awak..
saye doakan awak bahagia dengan hidup baru awak oke??
jage diri awak elok2..
jangan buat lagi bende yang awak tunjuk dekat saye td oke??
bahaye !!
saye sayang awak sangat2 !!

 emm korang dah tahukan nape aku rase down sangat2 malam ney ??
emm aku tak tahu nak luahkan dekat sape..
so sini je larh tempat yang bole buat aku lege..
kalau korang rase geli bace entry aku ney , just go to hell !!
ney blog aku..
so, suke aty aku larh nak tulis ape pown..
emm oke larh..
aku rase penat sangat !!
kalau panjang umo, kite jumpe lagi oke ??


saye sayang awak sangat2 !! saye takkan lupekan awak sampai bila2 !! saye janji !! :'(




No comments:

Post a Comment